- Reisverslag uit Colunga, Spanje van antoinehenriette Raats van Uden - WaarBenJij.nu - Reisverslag uit Colunga, Spanje van antoinehenriette Raats van Uden - WaarBenJij.nu

Door: Henriëtte

Blijf op de hoogte en volg antoinehenriette

03 Mei 2022 | Spanje, Colunga

3 Mei Vilalba

Vanmorgen van de refuegio in de voorstad van Vilalba naar de andere kant van de stad.

Kijken hoe het gaat met lopen.

Niet te veel hooi op onze vork nemen

Maar rustig aan.

Hier kan hetDe refuegio is nog niet open maar de mevrouw van deze slaapplek ziet mij strompelen en laat ons de rugzakken binnen zetten .

Om 12 00 uur gaat deze open en ze zijn met man en macht aan het schoonmaken.

Super lief nu kunnen we rustig aan op zoek naar een ontbijt .

Heuveltje en trapje op en af.

Goede oefening voor morgen .

Morgen is de afstand te groot 18 tot 20 km

Dus dat is teveel voor mij denk ik .

Of het word veel rusten of kijken of er onderweg nog een slaaplek is .

Maar deze staat niet op de kaart.

Misschien tussende schapen of de koeien ha..ha.. we zien wel .

Het voelt zo fijn om weer schoorvoetend onderweg te zijn.

Hier in de herberg zie ik veel mensen met kappotte voetenen doodmoe binnen komen

Mijn voeten zien er tot nog toe prima uit .

Goede schoenenvoor mij de lowa renergrade.

Mijn rugzak hoef ik even niet te dragen , die hebben we een keer doorgestuurd naar het volgende adres.

Was super eenvoudig om te doen volgens de site.

Maar wat denk je ons heeft het wel2 uur geduurd met hulp zelfs.

Of onze creditcard of de email of het telefoonnummer klopte nieter was telkens wat .

De Hospitalerozou wel even bellen en alles regelen !

hup... ging niet!!! Moest via mail!

maarrrr...zoals alles kwam het toch nog goed uiteindelijk is het haar gelukt!

Vanavond zijn we lekker uit eten geweest

En hebben een Durmschotelmet heerlijke salade op.

Dat was goed bevallen na drie dagen weinig eten en super gezellig met twee nederlandse Pelgrims die we in de Alberge ontmoet hadden.

Onderweg hebben we nog sporttape gekocht en heeft Antoine mijn knie getapet

Wie weet gaat dit dan helpen

Morgen gaat hopelijk alles op rolletjes ha..ha... Camino

Het is zoals het is .

En het gaat zoals het gaat .

Liefs van ons


  • 03 Mei 2022 - 22:10

    Kitty:

    Hoi henriette, en antoine het komt allemaal zo bekend voor vMooi beschreven zoals jullie alles meemaken. Succes morgen met de wandeling.

  • 03 Mei 2022 - 22:27

    Annemieke:

    Hoi antoine en henriette, het klinkt al veel beter.
    Veel succes morgen, en doe het gewoon toch rustig aan. Dat zal niet mee vallen, maar wat moet dat moet.
    Groetjes van ons.

  • 03 Mei 2022 - 22:47

    Jannemij:

    Slim om je rugzak vooruit te sturen. Mocht ik jullie ergens mee kunnen helpen dan doe ik dat graag hè! Gelukkig zijn jullie geen opgevers en komen jullie er (na 2 uur frotten) toch uit. Fijn dat je weer wat vooruit kan. Rustig aan, voetje voor voetje en anders op een andere manier. Succes paps en mams, jullie zijn kanjers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Colunga

antoinehenriette

Antoine en Henriëtte lopend de Del Nort route naar Santiago

Actief sinds 22 Maart 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 15376

Voorgaande reizen:

22 April 2022 - 20 Mei 2022

We pakken de draad weer op

20 April 2022 - 19 Mei 2022

Eindelijk we mogen weer

31 Maart 2019 - 05 Mei 2019

wandelen in Spanje de Del Norte

01 April 2015 - 20 Mei 2015

Compostella

Landen bezocht: