- Reisverslag uit Colunga, Spanje van antoinehenriette Raats van Uden - WaarBenJij.nu - Reisverslag uit Colunga, Spanje van antoinehenriette Raats van Uden - WaarBenJij.nu

Door: Henriëtte

Blijf op de hoogte en volg antoinehenriette

02 Mei 2022 | Spanje, Colunga

Maandag 2 Mei van Mondoňedo tot Vilalba

Ik hoop en bid dat het vanmorgen beter gaat

Slapen ging redelijk maar na een akelige droom werd ik wakker.

Ik had het koud, mijn knie lag niet goed kussentje onder mijn voet, tussen mijn knieën(En ja daar heb je een heel kussen voor nodig ) nee ik heb een heerlijk opblaaskussentje gekocht voor we gingen. het is voor nu een super fijn ding .

Maar nu had ik er effe ruzie mee

ik moest eigenlijk al vroeg naar de wc maar ben blijven liggen ik durfden er niet uit .

Ik voelden dat het niet was zoals ik gehoopt had.

Nou ontspannen die knie, mijn hoofd uitschakelen en maar zien wat er gebeurd.

Half 8 Spanje ontwaakt zoals ook Antoine.

Dan toch maar de stap uit bed wagen.

Ik heb de woorden maar niet uitsproken zoals ze wel in mijn hoofd zaten .

Ik ben vannacht niet in Lourdes geweest in ieder geval.

Maar ik kan net als gisteren een beetje lopen

Eerst maar eens douchen en inpakken want we moeten vandaag toch echt verder.

Er was vanacht nog een Duits meisje bij ons zij had gisteren ook maar 7 kilometers gelopen omdat ze pijn had. Door omstandigheden had ze voor de Meindels

van haar vader gekozen en al was dat niet haar beste keuze geweest ze had er toch 550 kilometer opzitten.

Antoine had als een echte hospitatlero het meisje binnengelaten en de douche en bed getoond

Na het ontbijt en koffie met zijn drietjes.

kwamGerbaonze Hospitalero om te zeggen dat ze ons weg zal brengen zij is voor ons de taxi. Antoine gaat eerst naar het postkantoor om wat spullen (gewicht) naar huis te sturen.

Vooral onze slaapmatjes die hebbenwe gukkig nog niet nodig gehad.

De matrassen zijn in de jaren veel verbeterd . Allemaal op deze route hebben ze fantsoenlijke bedden met matrassen en kussens inafwasbaren hoezen daar krijg je dan nog een wegwerp onderlakenen kussenhoes bij.

Dus toch maar matje naar huis

Wat andere spullen in de vunisbak

En woppa scheelt weer wat gewicht.

Antoine doet veel voor mij zoals altijd

Bezorgd en lief niks is hem teveel.

Ik baal voor hem dit is potverdorie ook zijn

Camino, zijn Vakantiehij had het zo verdiend dat we eindelijk samen weer iets leuks konden gaan doen om te vergeten wat hij vooral allemaal meegemaakt heeft met Mij en met Corona op zijn werk.

En nee dat gaat niet in iemands kouden kleren zitten .

Maarrrr... we houden goede moet en gaan straks weer de Camino op al is het een stukje auto .

Deze drie dagen waren om stil te staan nu gaan we weer schoorvoets verder.


  • 02 Mei 2022 - 19:54

    Nancy:

    Wat vervelend zeg die knie van je. Dan zit er niks anders op dan heel rustig aan doen en genieten van het samen zijn in een mooie omgeving. Hoop dat het snel beter gaat, sterkte!

  • 03 Mei 2022 - 13:30

    Rein:

    Zet hem op samen.
    Heel veel succes verder.
    Groetjes van ons.

  • 03 Mei 2022 - 21:39

    Wendy:

    ai dat is even wat minder. Ik hoop dat het na wat mindere dagen nu weer de betere komen. Dat gaat goedkomen. Succes en liefs van ons x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Colunga

antoinehenriette

Antoine en Henriëtte lopend de Del Nort route naar Santiago

Actief sinds 22 Maart 2015
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 15374

Voorgaande reizen:

22 April 2022 - 20 Mei 2022

We pakken de draad weer op

20 April 2022 - 19 Mei 2022

Eindelijk we mogen weer

31 Maart 2019 - 05 Mei 2019

wandelen in Spanje de Del Norte

01 April 2015 - 20 Mei 2015

Compostella

Landen bezocht: