de WEG loopt niet altijd in een rechte lijn - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van antoinehenriette Raats van Uden - WaarBenJij.nu de WEG loopt niet altijd in een rechte lijn - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van antoinehenriette Raats van Uden - WaarBenJij.nu

de WEG loopt niet altijd in een rechte lijn

Door: antoinehenriette

Blijf op de hoogte en volg antoinehenriette

09 April 2015 | Nederland, Schijndel

Wat hebben we een geluk,4 dagen in deze Hostel te mogen verblijven,
Elke dag terug naar de kliniek om mijn voet te laten verzorgen,
nog steeds ¨nie lopen nie¨! maar dat zou ook niet kunnen en zeker niet verstandig zijn. Ik Henriette voel me ook helemaal niet lekker,ik had dat thuis al maar het is flink terug gekomen,de griep denk ik,de apotheek en iedereen wordt rijk van ons deze dagen,zo hebben wij gisteren nieuwe schoenen gekocht...hopla...een nieuwe zonnebril de derde pas weer een van 3 Euro,
duurder wil ik hem niet, Maar het mooie is wij vonden ook nog een schoenmaker, achter een klein raampje zat een man in een hele kleine ruimte schoenen te maken,gelukkig hadden we mijn oude brace bij die in mijn schoen genaaid moest worden,een heel gezellig menneke was het,hij deed alles met de hand, ook mijn schoen dus! Dat hebben we klaar voor het geval we weer mogen vertrekken, Antoine heeft me weer naar ons stekkie gebracht waar ik weer met mijn voet omhoog heb gezeten,en veel geslapen heb(goede medicijnen volgens mij) Hij is ondertussen naar het postkantoor gegaan waar hij een doos heeft gekocht waar mijn ortopetische schoenen,een vest een broek,een pannetje en een gastoestelletje terug gestuurd kunnen worden naar de Tiboschlaan!
Ik heb moeite met eten,maar we moeten wel iets eerste dag heb ik niets op,kan echt niet eten,gisteren zijn we dan toch maar even naar een restaurantje gegeaan, Als je de hele dag gewandeld heb maakt het niet uit maar als je niet lekker bent is de lucht van eten je al teveel,En wij weten echt niet wat we bestellen,Gebakken aardappelblokken met twee eieren gebakken met ham uit de streek het zal wel lekker moeten zijn maar zo vet! afrekenen en vlug naar bedje,ze eten hier vaak pas om 20.00 in de avond. vanmorgen weer naar de kliniek,mijn voet ziet er een heel klein beetje rustiger uit,morgen nog een keer terug komen.Antoine,Toen Antoine zij dat hij ook verpleger was,kregen we een hoop materiaal mee voor onderweg! Yes...eerst nog even naar het postkantoor pakje versturen! 42 euro en vele kilo's lichter kunnen we na een nachtje slapen en nog een bezoekje aan de kliniek morgen weer aan ons avontuur beginnen! Maar zoals jou mooi gedicht Rien zal het zo wel moeten zijn,en gaan we nog meer genieten dan we al deden, niks voor niks op de Camino!

bedankt voor jullie lieve reacties Antoine en Henriette

  • 09 April 2015 - 20:15

    Rein En Annemie:

    Lieve Henriette en Antoine.
    Wij hopen dat er snel een eind komt aan deze ellende, en dat je weer snel op pad kan.
    Gelukkig dat er weer zulke lieve en hulpvaardige mensen op jullie pad komen.
    Jacobus stelt jullie eerst op de proef,maar daarna zal hij jullie wel extra verwennen.
    Maar als ik jullie goed ken, en dat doe ik, gaan jullie het redden met z'n twee.
    Wij hopen dat het nog een geweldige tocht zal worden.
    En..... Jullie verhaal zal er een worden voor een spannend en fascinerend boek.
    Succes, en moge het jullie goed gaan!!
    We leven met jullie mee.

    Liefs en Bon Camino
    Rein en Annemie

  • 09 April 2015 - 20:28

    Kitty:

    Hoi Henriëtte en Antoine,

    Wat een pech ,en dan ook nog de griep!Maar gelukkig krijg je alle goede zorg en medicatie,om hopelijk weer snel verder te kunnen.
    En het eten gaat straks wellicht beter smaken als je een flinke wandeling hebt gemaakt.
    Nogmaals succes en als je weer kunt..........go with the flow.

    Groetjes Marco en Kitty.

  • 10 April 2015 - 08:44

    Stien:

    Zo Hariët het zit jullie niet echt mee lees ik .Wat een pech
    laten we hopen dat als je voet weer in orde is je toch weer lekker op pad kunt
    en je pelgrimstocht af kunt maken

    hopelijk wordt het nu een mooie tocht voor jullie
    pas goed op jezelf en op elkaar

    groetjes Stien

  • 10 April 2015 - 08:47

    Jos En Hetty:

    Hey Lieve zus en zwager,

    Na regen komt zonneschijn. Hopelijk gaat het snel weer beter met je voet en voel je je ook snel weer zo fit als een hoentje.l
    Zet je zonnebril af, zie je het wellicht al wat zonniger in.
    Denk goed aan jezelf zussie. Wij denken in ieder geval aan jou/jullie.

    Go with the flo
    doe je het niet "zus"
    dan doe je het zo !

    Dikke kussen van ons



  • 10 April 2015 - 09:46

    Wendy:

    Hoi kanjers,
    Wat een pech hebben jullie nu maar het kan eigenlijk vanaf nu alleen maar beter gaan. Met goede moed vooruit en dan kunnen jullie weer verder met jullie fantastische avontuur. Wat een beleving zal het zijn. Ik vind het zo mooi dat jullie zo'n avontuur aangaan. Heel veel succces en go for it! xxx

  • 10 April 2015 - 13:04

    Wilma Dortmans:

    hoi Antoine en Henriette
    wat was je weer een pechvogel jetje maar gelukkig gaat het nu weer een beetje beter .
    dus nog heel veel wandelplezier en hopelijk geen blessures meer wij volgen jullie
    groetjes Wim en Wilma

  • 11 April 2015 - 15:15

    Henk En Wilma:

    Schijndel 11 april

    Hallo Henriette en Antoine,
    Jammer dat het zo moet beginnen, maar jullie zijn toch volhouders en uiteindelijk ga je nog genieten van een mooi vervolg op jullie tocht naar Compostella.

    Houd elkaar op de been, de moed erin en "go for your dream"

    Wij blijven jullie volgen!!

  • 12 April 2015 - 11:33

    Mia Martha:

    Dit had je toch niet verwacht, ik hoop dat de ellende gauw voorbij is en dat je weet gauw kan gaan genieten van je mooie wandeltocht, sterkte Henriette, je komt er wel en ik verheug me op je verhalen straks als je terug komt

  • 12 April 2015 - 19:38

    Greet Van Rodijnen:

    Hoi Henriette en Antoine
    Ik zit net jullie verhaal te lezen het zit jullie nog niet echt mee.
    Maar jou kennende een echte doorzetter hoop ik dat jullie de tocht toch af kunnen maken.
    Veel sterkte met je griep maar vooral met je voet.
    Jullie zijn kanjers
    groetjes Bert en Greet

  • 12 April 2015 - 22:30

    Frans En Ans:

    He pelgrims....
    hoe zitten de schoentjes Henriette. Kun je met al die bandages er nog in. Gelukkig heb je een zeer kundig verpleegkundige bij je, die je met liefde endaadkracht bij staat. Ondertussen heb je de grote tegenslag al gehad. Waarschijnlijk komen nu de euforische momenten.
    Bon camino




  • 13 April 2015 - 18:51

    Bert V Uden:

    Hallo Henriette en Antoine,

    Hoe staan de zaken er nu voor. Hebben al een paar dagen niets vernomen. Hopelijk is de voetblessure verholpen en voel je je daardoor ook weer wat beter. Gelukkig worden jullie goed verzorgd en weet je zelf ook goed wat wel of niet verantwoord is. Wij wensen jullie nog veel sterkte en hopen dat jullie de tocht spoedig (en zonder verdere problemen) voort kunnen zetten.

    Groeten Bert en Wilhelmien.

  • 14 April 2015 - 22:19

    Jack En Janine:

    hoi lieve Henriette en Antoine,
    hoe gaat ie nou, wat hebben jullie toch een pech, al die tegenslag, wij hopen dat je voet weer snel beter is.
    Dan voel je je misschien ook snel weer wat beter.
    Nou hopen op weer snel een berichtje van jullie en dat het dan zonder problemen is
    Wij blijven jullie volgen xxxx

    Liefs Jack en Janine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schijndel

antoinehenriette

Antoine en Henriëtte lopend de Del Nort route naar Santiago

Actief sinds 22 Maart 2015
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 15378

Voorgaande reizen:

22 April 2022 - 20 Mei 2022

We pakken de draad weer op

20 April 2022 - 19 Mei 2022

Eindelijk we mogen weer

31 Maart 2019 - 05 Mei 2019

wandelen in Spanje de Del Norte

01 April 2015 - 20 Mei 2015

Compostella

Landen bezocht: